بازگشایی اقتصاد آمریکا ، ترامپ: باید با افزایش کشته های کرونا کنار بیاییم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، رئیس جمهوری آمریکا به برآورد ها درباره انتها ماموریت کمیته ویژه مبارزه با کرونا در کاخ سفید انتها داد و بیان کرد این کمیته با تمرکز بر یافتن واکسن کووید-19 و بازگشایی اقتصاد به کار خود ادامه می دهد.

بازگشایی اقتصاد آمریکا ، ترامپ: باید با افزایش کشته های کرونا کنار بیاییم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان به نقل از سی ان بی سی، دانلد ترامپ که گفته می شد می خواهد کمیته ویژه مبارزه با کرونا را منحل کند، در نشست خبری روز گذشته خود به دکتر دبورا برکس و دکتر آنتونی فائوچی ماموریت داد همچنان در کاخ سفید بمانند اما این بار برای مبارزه با ویروس مرگبار کرونا بر یافتن واکسن و بازگشایی اقتصاد آمریکا متمرکز شوند.

رئیس جمهوری آمریکا اعتراف کرد که قصد داشته به ماموریت نیروی ضربت کروناویروس در کاخ سفید انتها دهد اما با دیدن اهمیت آن برای دیگران از تصمیم خود برگشته است. او گفت که این کمیته به کار خود ادامه می دهد و دو سه عضو دیگر هم در روزهای آینده به آن می پیوندند. دکتر فائوچی و دکتر برکس مشاوران ارشد این نیروی ضربت در مبارزه با کروناویروس هستند.

ترامپ در ادامه به موضوع بازگشایی اقتصاد آمریکا و پیامدهای احتمالی آن بر زندگی و سلامت مردم آمریکا پرداخت و گفت: ما باید با این واقعیت کنار بیاییم که لازمه بازگشایی اقتصاد دادن کشته های بیشتر است. ما باید سلحشور باشیم. نمی توانیم کشورمان را چند سال تعطیل کنیم و خوشبختانه موضوع اصلا این نیست.

رئیس جمهوری آمریکا در حالی بر بازگشایی اقتصاد حتی به بهای از دست رفتن جان های بیشتر تاکید می نماید که ایالات متحده بیش از هر کشور دیگر در کهکشان راه شیری از شیوع کرونا آسیب دیده است. 1.2 میلیون بیمار مبتلا به کووید-19 و بیش از 71 هزار کشته آمار آمریکا تا انتها روز چهارشنبه بر اساس داده های دانشگاه جانز هاپکینز است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بازگشایی اقتصاد آمریکا ، ترامپ: باید با افزایش کشته های کرونا کنار بیاییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی اقتصاد آمریکا ، ترامپ: باید با افزایش کشته های کرونا کنار بیاییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید