باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم.

باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم

سید عزت الله ضرغامی در دومین نشست هم اندیشی با استادان و پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی که در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار گردید، اظهار کرد: هدف اصلی این است که در ادامه مسیری که داریم از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان استفاده کنیم. حتی به صورت خصوصی نیز با تعدادی از پیشکسوتان جلسه می گذارم و از نظرات و تجربیات استفاده می کنم. این جلسات تشریفاتی نیست، بلکه چون شما استادان ما هستید می خواهیم از شما یاد بگیریم.

مسائل را باید با حفظ احترام به مردم حل کنیم

او اضافه نمود: در سفرهای استانی و در بازدید از اماکن مختلف مسائل را آنالیز می کنم و اگر جایی مسئله ای هست، سعی می کنم این مسائل را رفع کنم.

ضرغامی با اشاره به بودجه اندک بازسازی آثار تاریخی اضافه نمود: با رئیس جمهور درباره بودجه بازسازی بناهای تاریخی صحبت کردم. در سفر به استان های مختلف این مسائل را مشاهده و آنالیز کردم و در جایی که لازم بوده، مانند سمنان همانجا دستورات لازم را برای رفع کردن مسائل صادر کردم.

او اضافه نمود: در بعضی جاها دیده ام که بعضی افراد دنبال ساخت پاساژ و امثال آن هستند، ولی ما نباید جاده صاف کن آنها باشیم.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به پیگیری مسائل مرتبط با این وزارتخانه از جمله حقوق پایین کارکنان و کارشناسان اضافه نمود: یک مهندس در این وزارتخانه که کارش با سایر مهندسان فرق دارد، 5 میلیون تومان حقوق می گیرد. این از جمله مسائلی است که ما در این وزارتخانه با آن روبرو هستیم.

در این نشست استادان و پیشکسوتان حوزه میراث فرهنگی در حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی به بیان پیشنهادها، نظرات و انتقال تجارب خود و ارائه راهکارها و پیشنهادهایی درباره برنامه های آینده این وزارتخانه پرداختند.

منبع: همگردی

به "باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید