بستری 41 بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته خوشبختانه 41 بیمار نو مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

بستری 41 بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

علی محمدیان گفت: طی شبانه روز گذشته متاسفانه 4 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و با بستری 41 بیمار تازه کرونایی در 24 ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به 171 بیمار رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: در حال حاضر 39 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند. بعلاوه خوشبختانه 36 بیمار در 24 ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

به گفته محمدیان، تزریق 2 میلیون و 141 هزار و 708 دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، 953 هزار و 857 دُز مربوط به مرحله اول، 828 هزار و 488 دُز مربوط به مرحله دوم و 359 هزار و 363 دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

به گفته او، براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، گرمی، بیله سوار، کوثر و نیر در شرایط نارنجی و شهرستان های خلخال، اصلاندوز، سرعین و نمین در شرایط زرد قرار دارند.

وبلاگ حرفه گرگان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بستری 41 بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 41 بیمار تازه مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید