(تصاویر) ظاهر عجیب یک خودرو لوکس

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، اتومبیلز آلپاین Automobiles Alpine، یک شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در سال 1955 تأسیس شد و هم اکنون زیر مجموعه ای از شرکت خودروسازی رنو می باشد. این خودروسازی که در ابتدا با هدف طراحی و ساخت خودروهای مسابقه و اسپرت، شروع به کار کرد امروز به عنوان سازنده خودروهای لوکس و سفارشی شناخته می گردد که اغلب مدل های خود را طبق سنت، در قالب اسپرت عرضه می نماید. حالا این شرکت از مدل جدیدی به نام Alpine A110S رونمایی نموده است که خودویی هنری، گران قیمت و البته با ظاهری بسیار عجیب و غریب، شناخته می گردد.

(تصاویر) ظاهر عجیب یک خودرو لوکس

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان به نقل از وبسایت motor1، سوپرخودروی Alpine A110S در نگاه اول با ظاهر عجیب و غریب خود، جلب توجه می نماید اما برای کسانی که علاقه زیادی به خودروهای لوکس با موتور متوسط و ظاهر کاملا متفاوت و خاص دارند، این خودرو یک گزینه بسیار جذاب به حساب می آید هرچند که علاقمندان باید ملاحظه قیمت بالای آن را نیز بکنند. خودروسازی آلپاین، برای این مدل کاملاً ویژه خود، از یک پلتفرم سبکتر و البته قدرتمندتر از مدل قبلی استفاده نموده که با همکاری طراح و هنرمند سرشناس آرژانتینی یعنی فلیپه پانتون ساخته شده است.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، نخستین شاخصه این خودروی سدان لوکس، طراحی رنگ بدنه آن است که توسط فیلیپه پانتون به انجام رسیده است. مسلماً این طرح رنگ، یک اقدام هنری به شمار می رود که از هر لحاظ حس روبرو بودن با یک خودروی کاملاً اسپرت را به بیننده منتقل می نماید. اما این طراحی هنری هم چندان بی هزینه نیست چرا که قیمت پایه Alpine A110S از 125000 یا 152000 دلار آمریکا شروع می گردد. گفتنی است که این قیمت، بیش از دو برابر قیمت مدل اسپرت قبلی این خودروسازی است که در سال 2019 روانه بازار شده بود. اگر بخواهیم تصوری از این قیمت خیره کننده داشته باشیم، باید بگوییم که برای مثال خودروی سوپرلوکس و گران قیمت 2021 Acura NSX حدود 157500 دلار آمریکا قیمت دارد که به مراتب خودرویی پرقدرت تر به حساب می آید.

با این حال باید متذکر شد که Alpine A110S ساخته شده توسط فلیپه پانتون، یک خودروی کاملاً نادر خواهد بود چراکه قرار است تنها چهار دستگاه از آن ساخته گردد که مشتریان فقط امکان خرید سه دستگاه از آن را خواهند داشت. نکته جالب توجه دیگر این است که خودروسازی آلپاین محدودیت هایی برای فروش مجدد این خودروها وضع نموده است تا خریداران احتمالی در زمینه فروش خودرو خود آزاد نباشند. خودروساز فرانسوی در مورد این اقدام خود، شرح می دهد که این خودروها در اصل یک اثر هنری به حساب می آیند که مناسب افرادی با علاقه زیاد در زمینه نگهداری آثار زیبای هنری کمیاب، هستند.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، سال گذشته، مدیر عامل خودروسازی آلپاین گفت که می خواهد این برند را به یک مارک مینی فراری تبدیل کند. با طراحی چنین خودرویی و با چنین قیمت گذاری، چندان دور از ذهن نیست که این خودروسازی چیزی شبیه به نمونه کوچکتر خودوسازی فراری گردد. به ویژه، با شرایط موجود که اغلب خودروسازها به سمت فراوری اتومبیل های برقی می فرایند، عرضه چنین محصولی ریسکی است که از توان هر خودروسازی بر نمی آید.

تصاویر سوپرخودرو لوکس Alpine A110S

منبع: فرارو

به "(تصاویر) ظاهر عجیب یک خودرو لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) ظاهر عجیب یک خودرو لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید