توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد در نیمه اول سال جاری به وسیله شبکه تعاونی های روستایی استان اطلاع داد و گفت : این مقدار آرد در هفت شهرستان استان توزیع شد.

توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : در راستای خدمات رسانی به روستاییان و کشاورزان و با توجه به شعار سال فراوری؛ اشتغال آفرین، دانش بنیان و براساس وظایف ذاتی محوله به این تشکل ها، این شبکه مردم نهاد در سطح روستا ها و گاهی در سطح شهر ها اقدام به توزیع کالا های اساسی می نماید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به نقش شبکه تعاون های روستایی در توزیع نهاده های کشاورزی و دامی در منطقه ها روستایی استان اشاره نمود و گفت: با توجه به گستردگی این شبکه در اقصی نقاط استان و حتی در آبادی ها و روستا های کم جمعیت، در سنوات گذشته کالا های کالابرگی، نهاده های کشاورزی، دامی و سوخت مورد احتیاج روستانشینان به وسیله فروشگاه های وابسته به تعاونی های روستایی تامین و توزیع میشد.

صفایی خاطر نشان کرد: منبعد نیز می توان با تکیه به این پتانسیل و ظرفیت، نسبت به خدمات رسانی بیشتر به روستاییان و افزایش بهره وری در خرید و فروش محصولات کشاورزی و توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و در نهایت افزایش فراوری اقدام کرد.

وی با بیان اینکه شرکت های تعاونی روستایی در بیشتر روستا های استان دارای انبار، فروشگاه توزیع مواد سوختی و مصرف و نیروی انسانی ماهر و با تجربه هستند، اضافه کرد: بیشتر روستا هایی که سوخت و کالا های اساسی آن ها به وسیله شبکه تعاونی روستایی توزیع می گردد بیشترین فاصله را از جهت بُعد مسافت با مرکز شهرستان داشته و از آبادی ها و روستا های کمتر برخوردار محسوب می شوند .

وبلاگ حرفه گرگان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از هفت هزار و 500 تن آرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید