جزئیات جدید از توافقنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی نائین با پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین، جزئیاتی از توافقنامه علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی با پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف و اندیشکده آفتاب را تشریح کرد.

جزئیات جدید از توافقنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی نائین با پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان از نایین، در راستای پیشبرد الگوی اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان نائین و با هدف ارتباط بین صنعت، دولت، دانشگاه و جامعه و تسهیل نقش آفرینی نخبگان در پیشرفت منطقه، توافقنامه همکاری سه جانبه میان پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف، اندیشکده پیشرفت و توسعه آفتاب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین منعقد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین در این باره اظهار کرد: براساس این توافقنامه، طرفین درباره پشتیبانی و ارائه خدمات نرم افزاری با هدف پیاده سازی الگوی توسعه و پیشرفت شهرستان نائین با رویکرد پیشرفت درون زا، مردم محور، دانش پایه و مبتنی بر ایجاد نظام نوآوری منطقه ای همکاری می کنند.

وحیدرضا صیرفیان اضافه کرد: همکاری با نخبگان و پژوهشگران بومی شهرستان نائین که هم اکنون در سایر دستگاه ها و بخش ها مشغول فعالیت هستند و ایجاد فضایی برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان ساکن در شهرستان به شهرهای بزرگ تر از مهم ترین اهداف این توافقنامه است.

وی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته دفتر اندیشکده در دانشگاه مستقر و محلی برای گردهمایی افراد و جوانان فعال در حوزه های مختلف شده است و دانشگاه با هدف نقش آفرینی به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی در سطح منطقه پذیرای آنهاست و در انجام پژوهش های مؤثر در جامعه و حل مسائل مربوط به شهرستان نائین از این دفاتر حمایت خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین اضافه کرد: تشکیل هسته های علمی- پژوهشی، تشکیل حلقه های کارآفرینی، ایجاد تعامل سازنده با ارگان ها، سازمان ها و صنایع مستقر از جمله فعالیت هایی بوده که در یک ماه گذشته در دانشگاه به انجام رسیده است.

صیرفیان متذکر شد: در حال حاضر اندیشکده پیشرفت و توسعه آفتاب با در اختیار داشتن یک اتاق اداری در محیط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین و امکانات لازم با حضور جوانان فعال این شهرستان در زمینه های علمی و پژوهشی و کارآفرینی مشغول به فعالیت است.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جزئیات جدید از توافقنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی نائین با پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از توافقنامه علمی دانشگاه آزاد اسلامی نائین با پژوهشکده دانشگاه صنعتی شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید