خبرنگاران احساسات مردم به حسین(ع) مستمسک بهره برداری های سیاسی نشود

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تهران- خبرنگاران- مشاور شهردار تهران در توییتی نوشت: این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهره برداری های سیاسی گردد.

خبرنگاران احساسات مردم به حسین(ع) مستمسک بهره برداری های سیاسی نشود

غلامحسین محمدی روز چهارشنبه درباره تصویری از بیلبورد شهری که بعضی کاربران شبکه های اجتماعی آن را توهین به محرم تلقی کردند در توئیتر نوشت: وفق قانون؛ ضوابط تبلیغات شهری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده است.

وی ادامه داد: این تابلو با مجوز ارشاد اکران شده بود و البته دو روز پیش از محرم و با هماهنگی تعویض شد.

محمدی اظهار داشت: این شهر عزادار سیدالشهداست، مبادا احساسات پاک مردم به حسین(ع) و عزایش، مستمسک بهره برداری های سیاسی گردد.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان در این تصویر بیلبورد که تماما رنگ مشکی است سگی که با مایع لباسشویی شسته شده دیده می گردد.

با آغاز محرم بعضی هجمه ها علیه شهرداری تهران مطرح شد که آن طور که باید و شاید نسبت به سیاهپوش کردن شهر اقدام ننموده است.

در این ارتباط ساعتی پیش نیز تعدادی از عزاداران حسینی و شهروندان در اعتراض به سیاه پوش نبودن معابر پایتخت در دهه اول محرم مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر تهران تجمع کردند.

پیش از این نیز پیروز حناچی شهردار تهران در آئین افتتاح پلازای (میدانگاه) امیر کبیر در منطقه 14 در جمع وبلاگ حرفه گرگان در این زمینه گفته بود: به طور متوسط فعالیت ما برای محرم 30 درصد افزایش پیدا نموده اما چون بخشی از هیات های کوچک پایتخت مثل سابق فعال نبودند این مساله به چشم نیامده است.

وی ادامه داد: به هر صورت در زمینه پرچم ها و بیلبوردهای شهری قوی تر عمل خواهیم کرد و تا روز دوشنبه یا سه شنبه این موضوع بیشتر به چشم خواهد آمد.

چند روز پیش محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره عملکرد شهرداری در سیاهپوش کردن شهر، گفته بود: شهرداری با هیات فرق دارد، ما تدریجی شهر را سیاهپوش می کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران احساسات مردم به حسین(ع) مستمسک بهره برداری های سیاسی نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احساسات مردم به حسین(ع) مستمسک بهره برداری های سیاسی نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید