خبرنگاران بارش های جدید در خراسان رضوی آغاز می شود

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مشهد- خبرنگاران- فعالیت سامانه بارشی جدید همراه با بارش های رگباری پر حجم از فردا سه شنبه 19 فروردین در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می شود.

خبرنگاران بارش های جدید در خراسان رضوی آغاز می شود

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار وبلاگ حرفه گرگان گفت: ناپایداری جوی که از روز گذشته، این استان را فرا گرفته ظرف روزهای آینده همراه با افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد در عصرها و بارش پراکنده در بیشتر مناطق استان ادامه خواهد یافت.

زهرا آهنگر زاده افزود: این سامانه بارشی جدید از فردا همراه با وزش باد شدید در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: این بارش ها ابتدا به صورت باران و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی خراسان رضوی با کاهش محسوس دما و به صورت برف پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش های رگباری طی 24 ساعت گذشته این استان در کلات با 33 میلمتر ثبت شده است.

آهنگر زاده افزود: طی این مدت بعد از کلات شهرستان های سرخس با 21 میلیمتر، قوچان با 20 میلیمتر و مشهد با میزان بارشی بین هفت تا 17 میلیمتر بیشترین بارش ها را داشته اند.

وی گفت: فریمان با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس سردترین شهر خراسان رضوی ظرف 24 ساعت گذشته و سرخس نیز با بیشینه دمای هوای 25 درجه سلسیوس گرمترین شهر استان طی همین مدت بود.

او ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد ظرف همین مدت نیز از سرخس با سرعت 83 کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بارش های جدید در خراسان رضوی آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش های جدید در خراسان رضوی آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید