خبرنگاران تثبیت حاکمیت دولت در 75 هزار هکتار از اراضی ملی البرز

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، کرج - خبرنگاران - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اعلام کرد که در اجرای تحقق شعار سال ،طرح کاداستر برای تثبیت حاکمیت دولت در سطح 75 هزار هکتار از اراضی ملی این استان طی سه ماه گذشته انجام شد.

خبرنگاران تثبیت حاکمیت دولت در 75 هزار هکتار از اراضی ملی البرز

حامد فرضی روز پنجشنبه به خبرنگار وبلاگ حرفه گرگان گفت: این طرح با همکاری و کار جهادی 2 دستگاه منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان ثبت اسناد و املاک استان اجرا شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز اضافه نمود: در اجرای این کار جهادی امکان حفاظت و پایش بهتر این اراضی با هزینه کمتر و سرعت و کیفیت به مراتب بیشتر از قبل امکانپذیر شد.

وی امکان برنامه ریزی دقیق تر و آسان تر در اراضی مذکور برای اجرای طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری و همچنین جلوگیری از هر گونه زمین خواری توسط افراد سودجو و فرصت طلب را از دیگر مزایای تثبیت حاکمیت دولت با صدور اسناد ملی برای این اراضی برشمرد.

فرضی اضافه نمود: همچنین برای این اراضی سند تک برگی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور صادر شده است.

وی، کاهش حداقل 10 روز زمان پاسخگویی به استعلامات از جمله استعلامات بخش تولید محصولات کشاورزی و صنعت و به تبع آن رفع موانع تولید را از دیگر مزایای این امر برشمرد.

استان البرز دارای 430 هزار هکتار اراضی ملی و دولتی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تثبیت حاکمیت دولت در 75 هزار هکتار از اراضی ملی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تثبیت حاکمیت دولت در 75 هزار هکتار از اراضی ملی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید