خبرنگاران سفیر ایران در کرواسی آخرین شرایط لژیونرهای ایرانی را تشریح کرد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تهران -خبرنگاران - سفیر ایران در کرواسی پس از زلزله اخیر در این کشور، شرایط لژیونرها و سایر ایرانیان مقیم این کشور را خوب ارزیابی کرد.

خبرنگاران سفیر ایران در کرواسی آخرین شرایط لژیونرهای ایرانی را تشریح کرد

پرویز اسماعیلی روز سه شنبه در گفت و گویی که سایت رسمی وزارت ورزش و جوانان منتشر کرد، اضافه نمود: با لژیونرهای ورزشکار کشورمان در کرواسی در تماس هستم و خدا را شکر پس از زلزله اخیر تمام هموطنان ایرانی مقیم کرواسی و از جمله لژیونرهای کشورمان در سلامت کامل هستند.

وی گفت: یوسف کرمی قهرمان ارزنده و سرمربی باشگاه تکواندوی یاسترب در زاگرب در دوران تعطیلی لیگ تکواندوی کرواسی به وسیله ویدیو کنفرانس و فضای مجازی شاگردان خود را آموزش می دهد و تحت نظر فنی دارد.

سفیر کشورمان در کشور کراوسی گفت: قرار بود اوایل فروردین هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو باشگاههای اروپا با موضوع باشگاه یاسترب در کرواسی برگزار گردد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: صادق محرمی از بازیکنان محبوب و با عملکرد فنی بالا در باشگاه دینامو زاگرب است که به دلیل تعطیلی موقت لیگ کرواسی (که احتمالا تمدید می گردد) به طور شخصی تمرینات ورزشی خود را در زاگرب ادامه می دهد.

اسماعیلی همچنین اضافه نمود: مهدی مهدی خانی بازیکن جوان کشورمان هم که در باشگاه واراژدین توپ می زند در سلامت است و حداقل تا اول اردیبهشت به دلیل تعطیلی لیگ های اروپایی تمرینات شخصی خود را در شهر واراژدین در شمال کرواسی پیگیری می نماید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سفیر ایران در کرواسی آخرین شرایط لژیونرهای ایرانی را تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سفیر ایران در کرواسی آخرین شرایط لژیونرهای ایرانی را تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید