زمان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن 2024 تغییر کرد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان به نقل از پابلیشرز ویکلی، این تغییر زمانی ایجاد شد که نمایشگاه کتاب کودک بولونیا (BCBF) خاطرنشان کرد از 8 تا 11 آوریل 2024 برگزار خواهد شد که فقط پنج روز قبل از تاریخ های برنامه ریزی شده برای نمایشگاه لندن به انتها می رسید.

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن 2024 تغییر کرد

نمایشگاه کتاب لندن سال 2023 از 18 تا 20 آوریل برگزار می گردد. گرت راپلی، مدیر این نمایشگاه گفت: اگر نمایشگاه کتاب لندن و بولونیا به فاصله کوتاهی از هم برگزار شوند، مسائل لجستیکی بر غرفه دارانی تحمیل می گردد که مایل به حضور در هر دو نمایشگاه هستند.

نمایشگاه کتاب لندن در گذشته، قبل از نمایشگاه کتاب بولونیا برگزار می شد اما در دهه اخیر، این روند تغییر کرد. راپلی گفت که انتظار دارد این تغییر، دائمی گردد. این یک حرکت بلندمدت است که از این دوره شروع خواهد شد. اکنون در حال برنامه ریزی برای نمایشگاه کتاب لندن به گونه ای هستیم که از این به بعد، تقریبا در همین تاریخ اعلام شده در ماه مارس برگزار گردد. امیدواریم این برنامه ریزی، برای صنعت بین المللی نشر بزرگسالان و بچه ها، اطمینان بخش باشد.

این برنامه ریزی، بعلاوه در راستای برگزاری بهتر نمایشگاه کتاب بولونیا مفید خواهد بود. این نمایشگاه در چند سال اخیر، رویداد تجاری حرفه ای با عنوان بوک پلاس را اجرا نموده که با برنامه های نمایشگاه لندن، به ویژه در زمینه ابعاد تجاری صنعت نشر و بحث حق امتیاز، همپوشانی داشت. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم تغییر تاریخ و ایجاد فاصله بین این دو نمایشگاه، در کیفیت برگزاری آنها چه تأثیری خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "زمان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن 2024 تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری نمایشگاه کتاب لندن 2024 تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید