عالمی: استقلال سینوسی بازی می نماید اما مسئله ای برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، پیشکسوت باشگاه استقلال، نتایج و عملکرد شاگردان محمود فکری را سینوسی توصیف کرد.

عالمی: استقلال سینوسی بازی می نماید اما مسئله ای برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد

ایمان عالمی درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان، به خبرنگار ورزشی وبلاگ حرفه گرگان گفت: تیم در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت. ما نزدیک تیم نیستیم و به همین خاطر، بعضی تصمیمات کادر فنی برای ما بحث برانگیز است. کادر فنی به یکی دو بازیکن استراحت داده بود و مظاهری و ریگی بازی نکردند. استقلال با سیستم 2-5-3 بازی می کرد و مدافعان عملکرد بدی نداشتند. غفوری و نادری یک فاز جلوتر بازی می کردند و شجاعیان و رضاوند، دو هافبک مرکزی بودند. به نظرم این دو بازیکن فانتزی بازی می نمایند و نتوانستند عملکرد خوبی برای توپ گیری، راهنمایی و انتقال توپ داشته باشند.

وی با تمجید از عملکرد آبی پوشان در نیمه دوم توضیح داد: مهدی مهدی پور در پُست تخصصی خود عملکرد بهتری داشت، اما شجاعیان و رضاوند خیلی جاها توپ را لو دادند و اشتباهات زیادی در مرکز زمین داشتند. حسین حسینی بد بازی نکرد و یک پاس زیبا برای قایدی ارسال کرد که توپ در نهایت به تیر دروازه خورد. گل نفت روی یک اشتباه به ثمر رسید و همین اشتباه باعث شد استقلال نتواند زیبا بازی کند.

مربی پیشین استقلال با بیان اینکه شرایط بازی با حضور بابک مرادی و مهدی مهدی پور متفاوت شد، اعلام نمود: استقلال در 45 دقیقه دوم، شکل بازی زیباتری پیدا کرد. آنها خیلی خوب یکدیگر را پیدا می کردند و نفت هم عقب نشینی کرد که همین باعث شد استقلال واکنش نشان دهد. غفوری باید به عنوان یک وینگر در سمت راست حاضر باشد، اما به خوبی خودش را به محوطه جریمه رساند و استقلال به گل رسید. توپ های مرادی و اسماعیلی هم می توانست گل گردد. فکری ارنج بدی نکرد، اما دو هافبک وسط ما فانتزی کار می کردند و زیاد توپ لو می دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ حرفه گرگان بخوانید. (کلیک کنید)

عالمی درباره خروج رشید مظاهری و مسعود ریگی از ترکیب استقلال اعلام کرد: این دو بازیکن می توانستند به استقلال یاری نمایند، اما کادر فنی به بازیکنان نزدیک است و نظر آنها بر استراحت مظاهری و ریگی بود. حسینی بازیکنی حرفه ای است و برای تیم ملی هم بازی نموده است. این اشتباهات بعضی اوقات رخ می دهد و او بدشانس هم بود. این کادر فنی است که تفاوت را رقم می زند و مربیان به بازیکنان نزدیک هستند. با این حال استقلال در شرایط فعلی، سینوسی بازی می نماید. یک بار تراکتور را می برد، در بازی بعدی مقابل سایپا شکست می خورد و مقابل نفت به تساوی رضایت می دهد.

وی با بیان اینکه شرایط روانی بازیکنان در عملکرد تیم تأثیرگذار است، به وبلاگ حرفه گرگان گفت: تیم ها در شرایط ثابتی نمی مانند و تیم هایی چون گل گهر کوشش می نمایند خود را در جدول بالا بکشند. بازیکنان استقلال نباید به این مسائل فکر نمایند و باید به جهت خود ادامه دهند. همین اتفاقات است که باعث جذابیت فوتبال می گردد. مثلاً فکری، مرادی را به بازی آورد و او با ثبت عملکردی عالی، پاس گل خوبی هم به غفوری داد. امیدوارم کادر فنی شرایطی مهیا کند که استقلال در صدر جدول بماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ حرفه گرگان بخوانید. (کلیک کنید)

مربی پیشین استقلال درباره هم گروهی شاگردان فکری با الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق گفت: همه تیم های لیگ قهرمانان آسیا، مطرح و قوی هستند. بعضی دوستان می گویند استقلال در گروه مرگ است، اما اگر استقلال قرار است قهرمان آسیا گردد، باید شرایطی مهیا باشد که بتواند از هر گروهی صعود کند. الهلال یا تیم هایی چون العین و السد پیش تر به قهرمانی آسیا رسیده اند و در هر گروهی به دنبال کسب بهترین نتایج هستند. سال جاری تنها سالی است که استقلال نفرات خود را حفظ و بازیکنان خوبی به تیم اضافه نموده است.

عالمی با اشاره به شرایط مدافع چپ استقلال توضیح داد: هروویه میلیچ هم می توانست به درد استقلال بخورد، اما حالا در اختیار تیم نیست و امیدوارم به تیم بازگردد. شرایط در آسیا با لیگ برتر متفاوت است و استقلال در این مسابقات به بازیکنان باتجربه احتیاج دارد. قیمت یک بازیکن الدحیل به اندازه مجموع هزینه های باشگاه استقلال است و تیم ما کار سختی خواهد داشت. البته بعضی بازیکنان چون دیاباته تجربه خوبی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند و می توانند تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه استقلال همواره استقلال است، اعلام نمود: با این گروه فکر می کنم صعود استقلال مشکل نباشد، اما در مرحله حذفی باید نفرات بهتری داشته باشیم و به کیفیت بالاتری برسیم. ما مشکلاتی در خط دفاعی داریم و در هر پُستی باید بازیکن باتجربه و شاخصی داشته باشیم. سایر بازیکنان هم در این شرایط می توانند عملکرد فوق العاده ای خلق نمایند. ما بازیکنان خلاق خوبی چون قایدی، مطهری و فرشید اسماعیلی داریم و آنها در کنار بازیکنان باتجربه، بهتر از این هم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عالمی: استقلال سینوسی بازی می نماید اما مسئله ای برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالمی: استقلال سینوسی بازی می نماید اما مسئله ای برای صعود از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید