مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم ایران و قطر

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.

مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم ایران و قطر

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، کشور قطر برای اولین بار در شانزدهمین نمایشگاه جهانگردی تهران با تاکید بر تقویت روابط دو جانبه بین دو کشور حضور پیدا کرده است.

این مشارکت در ادامه برنامه های راهبردی، توسعه ای توریسم قطر به شمار می رود. در واقع توریسم قطر نماینده این کشور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران است و در اولین حضور شرکای تجاری توریسم این کشور در اولین حضور (شرکای تجاری توریسم این کشور) حضور پیدا کرده اند.

نمایشگاه جهانگردی از که از 18 تا 21 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های تهران برپا شده فرصتی را برای این کشور فراهم کرده تا از تازه ترین دستاوردهای صنعت جهانگردی خود رونمایی کند و جدیدترین جهانگردی و مهمان نوازی خود را به نمایش بگذارد.

نماینده جهانگردی قطر در ایران در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: برگزاری نشست های B2B و B2C همچنین مذاکره درباره برپایی خط مستقیم هوایی بین ایران و قطر در مذاکره با یکی از ایرلاین های ایرانی از دیگر برنامه های جانبی در این نمایشگاه است. امروز این مذاکره و تفاهم انجام خواهد شد تا یکی از هواپیماهای ایرانی بتواند هر هفته روزهای جمعه و سه شنبه 130 مسافر را بین ایران و قطر جابجا کند.

همچنین مدیر اجرایی توریسم قطر نیز در باره حضور این کشور در نمایشگاه گفت: ایران یکی از 15 بازار هدف جهانگردی قطر است تا بازدیدکنندگان ایرانی، قطر را به عنوان مقصد اصلی برای آرامش و تجدید قوا برگزینند، شرکت در نمایشگاه جهانگردی تهران این فرصت را به ما می دهد تا قطر نزد ایرانیان بهتر شناخته شود. این حضور بخشی از ابتکار ما در پیشبرد راهبرد توسعه توریسم قطر تا سال 2030 است که هدف آن افزایش سه برابری جذب جهانگرد، افزایش سه تا چهار برابری هزینه کرد جهانگردان و افزایش سهم تولید ناخالص داخلی بخش جهانگردی به 12 درصد تا سال 2030 خواهد بود.

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی و صنایع وابسته و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی صبح روز سه شنبه 18 بهمن 1401 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا 21 بهمن برپاست، 200 فعال صنعت جهانگردی از 47 کشور جهان حضور دارند.

منبع: دنیای سفر

به "مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم ایران و قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره برای راه اندازی خط مستقیم ایران و قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید