فدراسیون های المپیکی اولویت کمیته ملی المپیک در بودجه 99

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، پنجاه و هشتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

فدراسیون های المپیکی اولویت کمیته ملی المپیک در بودجه 99

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان و به نقل از کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره نشست هیات اجرایی این کمیته گفت:در نشست امروز ابتدا مدیر امور اداری کمیته به ارائه گزارش مطلوبی در مورد فرایند کاهنده نیروی انسانی و مدیریت مطلوب در بخش منابع انسانی در کمیته پرداخت که مورد توجه هیات اجرایی نهاده شد. گزارش دوم نشست امروز در مورد آنالیز کلیات بودجه سال 1399 بود که توسط من برای اعضای هیات اجرایی قرائت شد که 28 عنوان برنامه در قالب کلیات منابع و مصارف سال آینده با اولویت فدراسیون های ورزشی بویژه فدراسیون های المپیکی مطرح شد و همچنین در مورد پیش بینی تامین منابع ارزی و ریالی برای اعزام کاروان ورزشی به بازیهای المپیک 2020 و بازیهای ساحلی آسیایی گفتگو شد.

سعیدی توضیح داد: از دیگر مواردی که در کلیات بودجه سال 99 مورد توجه نهاده شد، توجه به پیشکسوتان،قهرمانان و مدال آوران بود که مقرر شد فرایند حمایتی از این عزیزان در قالب برگزاری مراسم تجلیل، تکریم ، نکوداشت و یا نصب پلاک افتخار بر درب منزل آنها ادامه یابد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: همچنین مواردی دیگر از جمله نوسازی و تجهیز امکانات آموزشگاه ملی المپیک،ادامه فرایند تاریخ شفاهی معاصر ، کاهش تصدیگری و برون سپاری در اموری که قابل واگذاری است و استفاده از ظرفیت های کارشناسان و صاحب نظران در قالب خبرگان ورزش و کمیسیون ها گفتگو شد. از دیگر موارد کلیات برنامه توجه به امور فرهنگی، تبلیغات و تامین بودجه اقتصادی لازم برای امور رسانه ای بازیهای المپیک 2020 و بازیهای ساحلی در راستای تقویت نظام اطلاع رسانی و قانع کردن سازی و پوشش افتخارات در ارتباط با این بازی ها مورد توجه نهاده شد.

سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در انتها اظهار کرد: احیای آرشیو ملی ورزش قهرمانی ایران ،نگهداری سوابق قهرمانان ورزشی، المپین ها و افتخار آفرینان در راستای سیاست مستند سازی رویدادهای مرتبط با المپیک و بازیهای آسیایی از دیگر موارد مورد آنالیز بود و یکی دیگر از نکات مهم در نشست امروز هیات اجرایی،ارتقا سطح خدمت رسانی مطلوب خوابگاه های ورزشی، سالن های جلسات و همایش ها، سالن های تخصصی و تمرینی آموزشگاه و اماکنی که در اختیار کمیته ملی المپیک می باشد مطرح شد و در نهایت کلیات برنامه به تصویب اعضا هیات اجرایی رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فدراسیون های المپیکی اولویت کمیته ملی المپیک در بودجه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون های المپیکی اولویت کمیته ملی المپیک در بودجه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید