فروش فاینال فانتزی 10 در سالگرد 21 سالگی از بیست میلیون نسخه عبور کرد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، بازی فاینال فانتزی 10 (Final Fantasy X) را نمی توان تنها یک عنوان دانست. در اصل فاینال فانتزی 10 یک مجموعه متشکل از دو بازی به نام های 10 و 10-2 (X-2) است. حال اسکوئر اینکس اعلام نموده که فروش فاینال فانتزی 10 از مرز 20 میلیون نسخه عبور نموده است. این آمار برای یک بازی قدیمی بسیار جالب است.

فروش فاینال فانتزی 10 در سالگرد 21 سالگی از بیست میلیون نسخه عبور کرد

بازی فاینال فانتزی 10 اولین عنوان این مجموعه بود که برای پلی استیشن 2 عرضه شد. این بازی در زمینه تکنولوژی پیشرفت بسیار زیادی نسبت به عناوین قبلی داشت. به همین خاطر استقبال زیادی از آن شد. نکته شاخص این نسخه از بازی تکنولوژی محیط سه بعدی بود. همینطور اینکه سیتسم مبارزه فاینال فانتزی 10 با عناوین قبلی تفاوت زیادی داشت.

جهانی بازی نیز به شدت گسترده و زیبا تر شده بود. از طرفی این جهان غنی از آیتم های مختلف بود. به همین خاطر گشتن در هر مرحله برای بازیکنان لذت بخش بود. در سال 2013 اسکوئر انیکس تصمیم گرفت تا دو عنوان فاینال فانتزی 10و 10-2 را بازسازی کند. در همان سال این شرکت گفت که این دو بازی بیش از 13 میلیون نسخه فروش داشته اند. پس به احتمال زیاد 6 میلیون به جای مانده در خصوص فروش نسخه ریمستر است.

نکته مثبت بازی فاینال فانتزی 10 داستان آن است. چیزی که باعث شد این بازی تا الان همچنان زنده باقی بماند. به طور کلی عناوین فاینال فانتزی داستان خوبی دارند اما 10 تجربه متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهد. از طرفی در زمینه طراحی کرکتر نیز اسکوئر انیکس بسیار خوب عمل نموده است. در زمینه موسیقی نیز فاینال فانتزی 10 یکی از برترین عناوین این مجموعه است.

در مقایسه با تکنولوژی امروزی قطعاً فاینال فانتزی 10 چندان پیشرفته به نظر نمی رسد. با اینحال اگر هوادار این مجموعه باشید، قطعاً بازی فاینال فانتزی 10 برای شما الزامی است. این عنوان به ریشه های مجموعه پرداخته و یکی از موارد بسیار مهم برای شما است. از طرفی سبک نقش آفرینی در آن کاملاً مشهود بوده و به برترین نحو به آن پرداخته شده است.

مبارزات به شکل نوبتی هستند اما نگذارید این موضوع شما را ناامید کند. انیمیشن ها بسیار زیبا ساخته شده و شما را مجذوب خواهند کرد. از طرفی دشمنان نیز جالب طراحی شده اند و مبارزه با آن ها لذت بخش است. بازی فاینال فانتزی 10 بیش از 40 ساعت محتوا دارد. به همین خاطر اگر زمانش را دارید تجربه آن قطعاً ارزشش را دارد. با توجه به آمار فروش گیمرها نیز همچنان به این مجموعه علاقه داشته و همچنان آن را خریداری می نمایند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش فاینال فانتزی 10 در سالگرد 21 سالگی از بیست میلیون نسخه عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فاینال فانتزی 10 در سالگرد 21 سالگی از بیست میلیون نسخه عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید