هنرمندان زبان گویای مسائل جامعە هستند

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران/کردستان نمایندە مردم شهرستان مریوان و سروآباد هنرمندان را زبان گویای جامعە دانست و گفت: برای حل مسائل موجود چە کسی بهتر از هنرمندان می توانند این مسائل را بدون مرز و واسطە و بە صورت مستقیم بە ما یادآور گردد.

هنرمندان زبان گویای مسائل جامعە هستند

شیوا قاسمی پور امروز (5آبان) در افتتاحیە جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: امروز مفتخریم در آیین افتتاحیە پانزدەهمین دورە تئاتر خیابانی در مرکز زیبایی ها هستیم.

قاسمی پور اعلام کرد: ما متشکر هنرمندانی هستیم کە با هنر خود مسائل جامعە را بە ما یادآوری و ما را بە تفکر وا می دارند تا مسائل جامعە را بهتر درک و آن را حل کنیم.

وی مطرح کرد: در شرایطی قرار داریم کە در حال گذر از جوامع سنتی بە مدرن هستیم و این شرایط دربرگیرندە یک سری مسائل است.

قاسمی پور اضافە کرد: برای حل مسائل موجود چە کسی بهتر از هنرمندان می توانند این مسائل را بدون مرز و واسطە و بە صورت مستقیم بە ما یادآور گردد.

وی یادآور شد: تنها هنرمند است کە می تواند متعهدانە و هنرمندانە و با نگاهی عمیق این مسائل را بیان و این آگاهی بخشی را در جامعە ایجاد کند.

قاسمی پور مطرح کرد: در شرایطی کە کرونا شادی و نشاط را از خانوادەها سلب کردە و مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند، چە کسی بهتر از هنرمند می تواند شادی و نشاط را بە مردم برگردانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هنرمندان زبان گویای مسائل جامعە هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان زبان گویای مسائل جامعە هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید