وقتی حسین تهی، یک شبه پرهیزگار شد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرنگاران: عجب سرنوشت عجیبی داشتند نسل زیرزمینی های رپ و هیپ هاپ، گروه 021 که سال ها پیش نبض هویتیِ عده زیادی از جوانان شهر دستشان بود و حالا همه شان آواره شده اند، یکی شد تتلو که روزگارش از لحاظ حیثیت اجتماعی سیاه شده و اگر شلنگ تخته های مجازی اش نباشد احتمالا کارهایش هم شنیده نمی گردد، کارهایی که رگه های نبوغ هنوز هم لا به لای فحش ها و الفاظ رکیک یافت می گردد، یعنی گاهی جریان سیال ذهنش تراوشات خوبی دارد و یکی هم البته می گردد تهی.

وقتی حسین تهی، یک شبه پرهیزگار شد

هنجارپذیرتر و سازگارتر با مولفه های تجاری موسیقی، حالا او که در آخرین موزیک ویدئویی که بیرون داده، فضایی عاشقانه و لطیف تری را تصویر نموده و همزمان می گوید و می گویند توبه نموده. مروری کوتاه بر اتفاقات اخیر تهی و فرایند شهرتش در ادامه مطلب.

تهی در سال 2016، برندهٔ جایزهٔ بهترین خواننده هیپ هاپ پارتی و همچنین برندهٔ جایزهٔ بهترین آهنگ هیپ هاپ در مسابقهٔ جهانی دف باما موزیک شد. وی در سال 2017، برای دومین بار برندهٔ این مسابقهٔ جهانی شد.

او تا کنون بیش از 50 ترانه خوانده است. شعرهای او شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می گردد. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی تتلو از خود به جای گذاشت.

تهی با ترانه پایکوبی اندام و با ترانه کلید به محبوبیت و معروفیت دست یافت. او به همراه گروه 021 (امیر تتلو -پیشرو) و روزبه قائم ویدئو کلیپی را برای آهنگ برو از پیش من ساختند که این کار محصول سال 84 است. یکی از آثار مهم تهی سروده بغض می باشد، ترانه ای که برای بچه ها بی سرپرست است.

حسین تهی در سابقهٔ 10 ساله هنری خود همکاری های زیادی را با خوانندگانی همچون افشین، و کامیار داشته است وی در سال 1388، راهی کشور امارات و شهر دبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیعتر ضبط و تنظیم نماید. او به مدت 2 سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکونت گزید اما اکنون او در لس آنجلس زندگی می نماید.

اولین صحبت های تهی بعد از تحول ناگهانی اش

حسین تهى خواننده رپ که در خارج از کشور به فعالیت می پردازد درباره استوری پشیمانی که منتشر نموده بود صحبت کرد.

حسین تهی: توبه ام ربطی به مجوز دریافت ندارد

حسین تهی؛ خواننده رپ خارج نشین در لایو اینستاگرامی با بنیامین بهادری دربار حواشی صحبت های اخیرش توضیحاتی ارائه کرد.

منبع: برترین ها

به "وقتی حسین تهی، یک شبه پرهیزگار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی حسین تهی، یک شبه پرهیزگار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید