یک ازدواج پرماجرا در آخرین روز جشنواره عروسکی تهران

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، نهمین و آخرین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، میزبان هشت نمایش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.

یک ازدواج پرماجرا در آخرین روز جشنواره عروسکی تهران

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، در نهمین و آخرین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (شنبه هفدهم تیر)، هشت نمایش در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد. پرندگان ابدی هستند به نویسندگی لوییز جیفونی و کارگردانی آنتونیو کاماکو اوروپزا از مکزیک به مدت زمان 30 دقیقه در ساعت های 17 و 19 در تالار هنر میزبان علاقمندان است.

نمایش های ایرانی صحنه ای

پیراهنی به نام جنگ به نویسندگی و کارگردانی سرگل اسلامیان با مدت زمان 35 دقیقه از تهران در ساعت های 17 و 19 در تالار قشقایی روی صحنه می رود. بازی به نویسندگی ساموئل بکت و کارگردانی مشترک زهرا عظیمی نیا و وحید حجازی از رشت با مدت زمان 30 دقیقه در دو سئانس 18 و 20 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

عقاب به نویسندگی و کارگردانی ناصر آویژه از تهران با مدت زمان 50 دقیقه در دو سئانس 18 و 20 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می گردد.

پدر شعر فارسی به نویسندگی و کارگردانی افشین قاسمی از تهران به مدت 45 دقیقه ساعت های 17 و 19 در کارگاه نمایش تئاتر شهر میزبان تماشاگران است. آخرین نوار کراپ و کراپ و کراپ به نویسندگی ساموئل بکت با کارگردانی درنا کمالو از تهران برای 35 دقیقه ساعت های 18 و 20 در سالن بزرگ مولوی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

پدر چوب به نویسندگی و کارگردانی مجید کیمیایی پور از اصفهان برای40 دقیقه ساعت های 17 و 19 در سالن کوچک مولوی روی صحنه است. قورباغه و غریبه به نویسندگی متشرک زهرا ناظری و بهنام متعارفی با کارگردانی زهرا ناظری از تهران برای 70 دقیقه ساعت های 18 و 20 در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اجرا می گردد.

نمایش های فضای باز

در بخش نمایش های فضای باز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، چهار نمایش یه تار سبیل به نویسندگی و کارگردانی راضیه پاشایی در ساعت 19، سرزمین مادریم به نویسندگی و کارگردانی مشترک سمیه گلباز و داوود بختیاری در ساعت 19:30، نمایش

ازدواج پرماجرا به نویسندگی و کارگردانی حسین ربیعی در ساعت 20 و نمایش هله هله کوسه به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی در ساعت 20:30 در محوطه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان خواهند بود. نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به دبیر هادی حجازی فر، هشتم تا هفدهم تیر در حال برگزاری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "یک ازدواج پرماجرا در آخرین روز جشنواره عروسکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ازدواج پرماجرا در آخرین روز جشنواره عروسکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید