تقدیر از نویسندگان و مولفین کارمند در شهرداری منطقه8

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با روز بزرگداشت شهریار، از کارمندان اهل قلم و نویسنده، با حضورمسعود رنجبریان شهردار منطقه8، تقدیر شد.

تقدیر از نویسندگان و مولفین کارمند در شهرداری منطقه8

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حرفه گرگان، به مناسبت روز 27 شهریور روز بزرگداشت استاد شهریار، از کارمندان و مدیران اهل قلم و نویسنده منطقه، با حضور مسعود رنجبریان، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و کارمندان این منطقه تقدیرشد.

مسعود رنجبریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهریار گفت: شهریار شاعر منحصر به فردیست که علم و هنر را درهم آمیخت و گنجینه گرانبهایی آفرید که مخاطبانش از هر قشری توانستند با او ارتباط برقرار نمایند.

شهردار منطقه8 با اشاره به شعر معروف استاد شهریار درباره حضرت علی (ع) هم اضافه کرد: کمتر کسی پیدا می گردد که علی ای همای رحمت را نشنیده یا حفظ نباشد چرا که این شعر در دل بسیاری از مردم نفوذ نموده است.این شعر زبان به زبان نقل و در فکر و زبان جامعه ماندگار شده است و امروز برای بنده مایه مباهات است که کارمندانی که در این منطقه به فعالیت مشغول هستند سهم بسزایی در ارتقا فرهنگ و ادب این مرزو بوم دارند.

رنجبریان ضمن اهدای لوح تقدیر به جمعی از همکاران شاغل و فعال مولف و نویسنده بعلاوه تاکید نمود تا خروجی مطالب نویسندگان و پژوهشگران این منطقه مورد توجه در عرصه های مختلف شهری این منطقه قرار گیرد.

در این جلسه از زهره زینل، سیده سارا پورجانکی خانی، سجاد رحیمی، حمیدعبادی، عاطفه مهدی، منیر مهاجرانی، علی اکبرحقیقت، محدثه مددی زواره، جمیله فرخ شوره دل و محسن گودرزی تقدیر شد

منبع: خبرگزاری آریا

به "تقدیر از نویسندگان و مولفین کارمند در شهرداری منطقه8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از نویسندگان و مولفین کارمند در شهرداری منطقه8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید