کامنت در تلگرام ، ویژگی جدید - بدون احتیاج به هیچ بات دیگر، ساده و سریع

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تلگرام 7.1 با سه ویژگی جدید برای دستگاه های موبایل منتشر شد. مهم ترین این ویژگی ها مشاهده کامنت های یک پست در کانال اصلی است که جذاب و هیجان انگیز به نظر می رسد.

کامنت در تلگرام ، ویژگی جدید - بدون احتیاج به هیچ بات دیگر، ساده و سریع

در تلگرام موبایل نسخه جدید می توانید روی هر پست کامنت بگذارید ولی مانند گذشته کامنت ها به شکلی نازیبا در بات Discuss نمایش داده نمی شوند بلکه دقیقا زیر هر پست درج شده و قابل مشاهده هستند. دیگر نیازی به خارج شدن از محیط تلگرام نیست و در همان محیط و به شکلی بسیار زیبا و کاربرپسندی کامنت ها نمایش داده می شوند.

وقتی کامنت های یک پست را لمس می کنیم؛ در همان محیط تلگرام، پست مربوطه به همراه کامنت های آن باز شده و به راحتی می توان کامنت های کاربران را پای آن خواند.

قطعا این ویژگی می تواند تحولی در نظرگذاری و مشارکت در فراوری محتوا برای کانال های خبری و تحلیلی باشد و فصل جدیدی از اشتراک گذاری اطلاعات و لینک و فایل در تلگرام باز کند. کاربران پای هر پست می توانند متن، عکس، ویدئو، استیکر و لینک بگذارند. حتی می توانید کامنت صوتی پای مطالب بگذارید.

صاحبان کانال ها توجه داشته باشند که بخش کامنت فقط در صورتی فعال می گردد که گروه چت یا گفتگوی کانال ساخته گردد و در بخش تنظیمات کانال اضافه گردد.

اگر مطلبی فوروارد گردد؛ دیگر کامنت ها نمایش داده نمی شوند و فقط در کانال اصلی می توان این کامنت ها را مشاهده کرد.

ویژگی های فیلترهای جست وجو و ادمین ناشناس

از دیگر ویژگی های جدید تلگرام موبایل 7.1 می توان به جست وجوی فیلتردار در کل چت ها و ادمین ناشناس در گروه ها اشاره نمود.

از این پس، ادمین های گروه های چتی تلگرام می توانند بدون اینکه شناسایی شوند؛ در یک شرایط ناشناس فعالیت نمایند. در گذشته، بسیاری از ادمین های گروه از این موضوع رنج می بردند که همواره توسط اعضای گروه قابل شناسایی و ردگیری بودند.

فیلترهای جست وجوی تلگرام نیز ارتقا یافته و اکنون می توان براساس تاریخ، نتایج جست وجو را محدودتر کرد. به علاوه، می توانید براساس فایل، موسیقی، محتوای تصویری، لینک ها، مکالمات، پیغام های صوتی و متنی جست وجو کنید. می توان به صورت ترکیبی از فیلترهای تاریخ و جنس محتوا برای یافتن سریع تر نتایج دلخواه استفاده کرد.

همچنین، در نسخه جدید شاهد ایموجی ها و انیمیشن های بیشتر و جذاب تری هستیم.

منبع: یک پزشک

به "کامنت در تلگرام ، ویژگی جدید - بدون احتیاج به هیچ بات دیگر، ساده و سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامنت در تلگرام ، ویژگی جدید - بدون احتیاج به هیچ بات دیگر، ساده و سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید