اخبار مجلس

گروسی: در تهران درباره مسائل اساسی تفاهم کردیم

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی سفرش به تهران را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت در این سفر بر سر مفاهیم اساسی تفاهم حاصل شده است.

19 اسفند 1401

چگونه یک خانواده آرام تر داشته باشیم

همسایه ها و دوستان مدام از آنجا عبور می کنند و همسر شما منتظر ظاهر شدن آرامش است. آیا این به نظر خیلی آشناست؟ اگر چنین است، پس ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آرامش را در سرتاسر خانه برقرار کنید و سعی کنید زندگی مشترک آرام تری داشته باشید.

18 بهمن 1401

عدم حضور رئیسی می تواند این شائبه را ایجاد کند که مرتضوی مورد پذیرش رئیس جمهور نیست

نماینده مردم زابل در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار گفت: عدم حضور رئیسی می تواند این شائبه را ایجاد کند که مرتضوی مورد پذیرش رئیس جمهور نیستند که در جلسه حضور پیدا نکرد.

27 مهر 1401

امتحانات سرانجام ترم همه مقاطع تحصیلی دانشگاه زنجان حضوری شد

رئیس دانشگاه زنجان گفت: امتحانات خاتمه ترم همه مقاطع تحصیلی در دانشگاه زنجان حضوری است.

23 خرداد 1401

مرغ 70 هزار تومانی در راه است؟

کارشناس حوزه دام و طیور با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی باعث افزایش قیمت مرغ به 70 هزار تومان خواهد شد، گفت: اینکه بعضی می گویند قیمت ها تنها 10 درصد افزایش پیدا می نماید، مانند شوخی است.

8 خرداد 1401

معاون پارلمانی رییس جمهور: لایحه بودجه یکشنبه تقدیم مجلس می گردد

خبرنگاران- معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: قرار شد روز یکشنبه آینده لایحه بودجه1401 تقدیم مجلس گردد که رئیس جمهوری در مجلس حضور یافته و لایحه را تقدیم می نماید.

26 بهمن 1400

طرح انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب به صحن شورا می آید

خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای شهر تهران از آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اطلاع داد.

25 دی 1400

اراده لازم برای انتقال از شرایط استثنایی به عادی را در تونس داریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، قیس سعید، رئیس جمهور تونس در گفتگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: کشورش در حال آمادگی برای خروج از شرایط استثنایی ناشی از تصمیمات اتخاذ شده در 25 ژوئیه است.

16 دی 1400

طرح استفساریه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام وصول شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده به وسیله هیات رئیسه مجلس را قرائت کرد.

24 شهریور 1400

حمایت مجلس از توسعه زیرساخت پارک های فناوری ، شرکت های مستقر از پرداخت عوارض معاف شدند

طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده که به تازگی به تصویب مجلس رسیده است، شرکت های پارک های علم و فناوری از پرداخت سهم عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند.

11 مرداد 1400

سوال های سخت کنکور 1400 حذف یا با تاثیر مثبت اعمال می شود

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای به داوطلبان معترض کنکور 1400 گفت، با بررسی مجدد سوال های سخت ریاضی در سه گروه آزمایشی، آن سؤال به صورت تأثیر مثبت اعمال یا حذف خواهد شد.

9 مرداد 1400

نیازی به تاسیس دانشگاه بین الملل نیست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اینکه نیازی به تاسیس دانشگاه بین الملل نیست، گفت: باید توضیح وظایف حوزه بین الملل دانشکده ها بر اساس شرایط آن ها تدوین و به آن ها ابلاغ گردد.

14 تیر 1400

ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی

هیأت عامل بانک مرکزی ضوابط ناظر بر چگونگی استفاده از رمزارزهای حاصل از استخراج داخلی توسط واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت را صرفاً به منظور انجام پرداخت های ارزی بابت واردات و با رعایت مجموعه مقررات ارزی تصویب کرد.

11 خرداد 1400

شناسایی 9310 بیمار جدید کرونا در کشور، جانباختن 81 بیمار دیگر

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 9310 مبتلای جدید به کرونا گفت: در شبانه روز گذشته 81 مبتلا به کرونا جان باختند.

24 فروردین 1400

تامین احتیاج صنایع استانی، اولویت صنایع پتروشیمی استان فارس باشد

چهل و چهارمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با طرح 4 دستور کار پیرامون مسائل واحدهای تولیدی استان برگزار گردید.

19 فروردین 1400

4 میلیون تومان سقف حقوق برای معافیت از مالیات

نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند کارکنان دولتی و غیردولتی با حقوق های کمتر از 4 میلیون تومان در سال 1400 مشمول معافیت مالیاتی شوند.

4 فروردین 1400

واکنش صالحی به ادعای رویترز و شرح درباره سفر گروسی

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی در مورد هدف سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران و خبر منتشر شده رویترز مبنی بر مشاهده آلودگی ذرات اورانیوم در دو نقطه در ایران که در آستانه سفر گروسی به...

1 فروردین 1400

کسری بودجه 20 درصدی شهرداری تهران در سال 99

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به لایحه بودجه 1400 از کسری بودجه حداقل 20 درصدی در سال 99 خبر داد.

6 اسفند 1399

برای تشویق فرزندآوری همراهی سیاست گذاری و فرهنگ اجتماعی لازم است

اردبیلی تأکید کرد: همان طور که زمانی سیاست های تشویقی دو بچه کافیست با مدرنیته شدن فرهنگ ما همزمان و باعث اتفاقی همچون کاهش فرزندآوری شد، امروز هم اگر بخواهیم سیاست ها را عوض کنیم همین همراهی سیاست گذاری و فرهنگ اجتماعی لازم است.

13 بهمن 1399

دولت ایرادات لایحه بودجه 1400 را قبول دارد

خبرنگاران : رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه متشکل از اعدادی قابل کم و زیاد کردن است و نیازی به رد کلیات آن در مجلس وجود ندارد؛آنچه که برای تصویب نهایی به مجلس ارائه نموده ایم، بدون نقص نیست و هر تغییری که ضروری...

3 بهمن 1399
تعداد: (30)