خبرنگاران پرتفوی صنعت بیمه 43 هزار میلیارد تومان اعلام شد

به گزارش وبلاگ حرفه گرگان، تهران - خبرنگاران - وزیر امور مالی و دارایی گفت : پرتفوی (سبد سهام) صنعت بیمه در هفت ماهه فروردین تا انتها مهرماه امسال به 43 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود دو برابر افزایش یافته است.به مجموعه سهام خریداری شده توسط سرمایه گذار، پرتفو می گویند.

خبرنگاران پرتفوی صنعت بیمه 43 هزار میلیارد تومان اعلام شد

به گزارش شنبه شب پایگاه اطلاع رسانی دولت، فرهاد دژپسند در همایش ملی بیمه و توسعه با عنوان ریسک های نوظهور در صنعت بیمه، فرصت ها و چالش ها اضافه کرد: صنعت بیمه باید ریسک پذیر باشد و در بازارهایی که ریسک و در عین حال بازدهی بالاتری دارند، سرمایه گذاری کند.

به گفته وی، بهترین و کارآمد ترین شرکت بیمه، شرکتی است که بتواند با استفاده از نوسازی و هوشمندسازی سیستم ها و تخصیص بهینه منابع حاصله، بیشتر از سایرین، مشتری را راضی نگاه دارد

وزی اضافه کرد: پیمودن سه جهت تعریف رشته فعالیت های بیمه ای جدید ، هوشمندسازی صنعت بیمه به منظور یاری به توسعه خدمات بیمه ای و کارآتر کردن سیستم و گشودن باب های جدید برای صنعت بیمه در تامین اقتصادی اقتصاد، متضمن ریسک پذیری و برداشتن گام های بلند صنعت بیمه با هدف نقش آفرینی در اقتصاد کشور است.

وی گفت: صنعت بیمه در سال های اخیر، به لحاظ برنامه ریزی، سیاست گذاری، مدیریت و عملکرد، دارای یک فرایند رو به تکامل بوده و گام های بزرگی بر داشته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرتفوی صنعت بیمه 43 هزار میلیارد تومان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرتفوی صنعت بیمه 43 هزار میلیارد تومان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید