بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

سقوط در غول های یخی منظومه شمسی، عکس

زومیت نوشت: اورانوس و نپتون دو غول یخی منظومه شمسی با ساختار متفاوت نسبت به مشتری و زحل هستند. با سقوط در جو این دو سیاره شاهد چه اتفاق هایی خواهیم بود؟

3 آذر 1402

آغاز پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه های پول و هنر دنیا و هنر اسلامی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آغاز پایش محیطی منسوجات و بافته های موزه های پول و هنر دنیا و هنر اسلامی صورت پذیرفت.

18 مرداد 1402

طبس؛ رؤیایی شگفت در دل کویر

بوی بهار می آمد و زندگی پایکوبی کنان از کنارمان می گذشت و ما را به تماشا شگفتی هایش در هر گوشه ای از این سرزمین پهناور دعوت می کرد.

16 شهریور 1401

اقامتگاه بوم گردی ماسو نوشهر ، استراحت در آرامش روستا

شاید شما نیز اقامت در خانه های روستایی شمال را تجربه نموده باشید. چندین سال چنین مرسوم بود که مردم محلی شمال، بخشی از خانه خود را که معمولاً اتاقی کوچک بود را در اختیار مسافران قرار می دادند و خودشان در قسمت های دیگر خانه زندگی می کردند. تقریباً می توان...

15 مرداد 1401

فروش فاینال فانتزی 10 در سالگرد 21 سالگی از بیست میلیون نسخه عبور کرد

بازی فاینال فانتزی 10 (Final Fantasy X) را نمی توان تنها یک عنوان دانست. در اصل فاینال فانتزی 10 یک مجموعه متشکل از دو بازی به نام های 10 و 10-2 (X-2) است. حال اسکوئر اینکس اعلام نموده که فروش فاینال فانتزی 10 از مرز 20 میلیون نسخه عبور نموده است. این آمار برای یک بازی قدیمی...

8 مرداد 1401

کشف یک حمام تاریخی در وزوان استان اصفهان

یک حمام تاریخی که ظاهرا متعلق به دوران صفویه است، بطور اتفاقی در شهر وزوان از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان کشف شد.

21 تیر 1401

برترین هتل های زاهدان برای یک اقامت اصیل جنوبی

زاهدان، شهری ناشناخته که به علت داشتن صفت منطقه محروم حتی برای گردشگران هم جذابیتش را از دست داده است. آیا می دانید همین شهر پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی است؟ از روستای لادیز و مسجد مکی گرفته تا پارک تفریحی گراناز. سیستانی های خونگرم، غذاهای...

17 خرداد 1401

خانه ای که 40 متر جابجا شد تا خراب نشود!

خانه ای که 40 متر جابجا شددر دنیا اتفاقات عجیب زیادی می افتد، اتفاق هایی که گاهی خود را در قالب پدیده های طبیعی نادر و گاهی هم خود را در بناهای عجیب و غریب نشان می دهند. تا به حال درباره جابجایی خانه ها چیزی شنیده اید؟ حتما به نظرتان این کار غیر ممکن است...

3 خرداد 1401

انسان ها تاریخ خویش را می سازند

خبرنگاران سلمان صادقی زاده برای مطالعه نوروزی کتاب بازگشت کنشگر: نظریه اجتماعی در جامعه پساصنعتی را پیشنهاد داد و نوشت: من برای مطالعه نوروزی کتاب بازگشت کنشگر: نظریه اجتماعی در جامعه پساصنعتی را پیشنهاد می­ کنم. این کتاب یکی از آثار آلن تورن است که...

1 خرداد 1401

مسن ترین زن فضانورد پا به ایستگاه فضایی گذاشت

ایستگاه فضایی بین المللی پس از ورود چهل و نهمین فضاپیمای سایوز روسیه، میزبان سه عضو نو شد.

20 بهمن 1400

ساخت دریچه های قلب و عروق خونی خود ترمیم شونده

یک استارت آپ فعال در حوزه فناوری سلامت به نام Xeltis از کارهایشان برای ایجاد دریچه های تازه قلب و عروق خونی ساخته شده از بافت خود افراد خبر داده است.

16 بهمن 1400

باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم

ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، باید با یاری پیشکسوتان میراث فرهنگی در صدد بهبود شرایط برآییم.

13 بهمن 1400

خبرهای خوش برای صنعت چاپ

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تدوین سند تحول صنعت چاپ به زودی در دستور کار وزارتخانه فرهنگ و ارشاد قرار می گیرد تا بتوانیم عقب ماندگی های این بخش را جبران کنیم.

28 دی 1400

آمالگام، ماده پر کننده نقره یی رنگ دندان

آمالگام، ماده ی پر کننده ی ایده آلی در دندانپزشکی است؛ چون علاوه بر مقرون به صرفه و با دوام بودن، سازگاری مناسبی با بافت های دهان و دندان دارد. آمالگام یکی از پرمصرف ترین مواد پرکننده در دندانپزشکی ترمیمی است؛ آلیاژی از جیوه و چند فلز دیگر مانند نقره،...

10 مهر 1400

ریاض، مرکز عربستان، از دریچه دوربین خبرنگاران

ریاض یکی از شهرهای در حال توسعه خاورمیانه است. شهری که بسرعت رشد می نماید و سعودیها سرمایه زیادی برای تبدیل آن به یک شهر مدرن در نظر گرفته اند. ساختمانهای مدرن در بسیاری از چشم اندازهای شهری به چشم می خورند.

29 تیر 1400

خبرنگاران پرتفوی صنعت بیمه 43 هزار میلیارد تومان اعلام شد

تهران - خبرنگاران - وزیر امور مالی و دارایی گفت : پرتفوی (سبد سهام) صنعت بیمه در هفت ماهه فروردین تا انتها مهرماه امسال به 43 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود دو برابر افزایش یافته است.به مجموعه سهام خریداری شده توسط سرمایه گذار،...

20 دی 1399

خبرنگاران مونسان: نیازمند حمایت از گردشگری به عنوان اقتصاد نوظهور هستیم

تهران - خبرنگاران- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نظام برنامه ریزی کشور باید گردشگری را به عنوان اقتصاد نو ظهور حمایت کند.

6 آبان 1399

بازدید مدیرعامل شرکت توسعه از مجموعه تنیس استقلال

به گزارش خبرنگاران، در این بازدید که صبح امروز سه شنبه صورت گرفت، بهره بردار مجموعه توضیحاتی را در مورد کارهای اجرا شده در مجموعه تنیس استقلال به بازدیدکنندگان ارائه داد.

21 مهر 1399

افشای اسناد محرمانه از کوشش های طولانی عربستان برای تجزیه یمن

شبکه ماهواره ای الجزیره اسنادی محرمانه از دولت سعودی افشا نموده که بیانگر کوشش طولانی مدت عربستان حتی قبل از شروع جنگ ویرانگر آن ضد یمن برای تجزیه این کشور است.

5 مهر 1399

فقدان مدیریت یکپارچه شهری ، شاهین باید در بورس واگذار گردد

رئیس شورای شهر بوشهر عنوان نمود: در ادامه راه اگر تیم شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر بماند، طبق قانون شهرداری مجاز به تیم داری نیست و باید در بورس و با تشریفات قانونی پیش بینی شده به صورت سهام واگذار شود.

4 تیر 1399
تعداد: (23)